First

 2009.06.11. 18:29

Na, gyorsan beszámolok, mert mennem kell tova':)

 

Tehát Műcsarnok, kb. 13.00, egy kedves harmincas srác már a lépcsőnél leszólít. Ez már meglepett (vajon akkor a szobroknál hányan lehettek?:) de nem diszkvalifikáltam. Helyette jobban zavarba jöttem, mint hittem, de aztán elmentünk kávézni az Andrássy útra. Jót dumáltunk, remélem nem él vissza vele. Szegény nagyon zavarba volt, láttam rajta, hogy kerüli a szopás témáját, de hát ami jár, jár, megkapta (nála, még jó, hogy ott lakott). Jó, nem is tiltakozott sokat, sőt, a végén még randira is elhívott, igaz, az tabu nálam.

 

Összességében tök poén volt. Ugyanakkor tanultam is belőle, hogy kicsit nehezíteni kell a dolgokat... István meg megkért, hogy találjunk ki valamit, amivel megmutatjuk, hogy tényleg ottvoltunk, mi voltunk meg minden, de ezen még gondolkozom. Hisz első az anonimitás...

A bejegyzés trackback címe:

https://gps-szopas.blog.hu/api/trackback/id/tr181179417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deacon 2009.06.11. 18:36:20

Az utcatábla előtt kéne szopni, akkor egy fotóval meglenne a bizonyíték. :D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 19:12:06

@deacon: hát nem tervem a város közepén. De gondoltam arra, hogy egy papírra ráfirkantja a nicknevét, dátumot stb. de ennek is akkor van értelme, ha utána ír is róla beszámolót...

Sold 2009.06.11. 19:23:05

Ezt a kamu szart.

Ha már ekkora kurva vagy, igazán kitehetnél egy fotót magadról. Vagy a helyszínről.
De nem fogsz, mert valami szerencsétlen huszonéves szórakozik a blogírással.

Csak 2 lyuk a vákuumszerű sztorin:
Megértem a "vadászt", hogy randira hívott. Bárki szívesen randizna egy olyan nővel, aki pár naponta spontán leszop egy vadidegent ingyen.

Meg egyetemi kar, ahol egymást szopkodják le az emberek, meghalok a röhögéstől...

Azért napiviccnek jó volt az oldal. Jöhet a Gruppen-gps blog.

deacon 2009.06.11. 19:35:13

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : és mi van akkor, ha olyan talál meg akinek nincs kéznél a lakása. se kocsija. se mobilvécéje.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 19:35:24

@Sold: nyílván azért hívta randira, hogy újra meglegyen, és nem a szép szeméért, de ha ennyi eszed sincs...:D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 19:36:12

@deacon: én spec direkt olyan helyre szervezek mindig, ahonnan tudunk hova menni... gondolom ő is...

Sold 2009.06.11. 19:57:05

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : El is felejtettem, hogy a randi ma azt jelenti, hogy iszunk egy kávét, aztán szopatunk/szopunk egyet.

De a randi tabu nála. Ha itt nem normál randira gondol, akkor a GPSféléről van szó, és arra utal, hogy mindig más embert kell leszívnia.
Most már értem miért ér rá olyan rövid ideig. Megy vissza a nemibeteg gondozóba.

Következő alkalomra már képet is kérnék, meg minimum "híres ember jött hozzám oda, de nem árulhatom el a nevét" kaliberű sztorit, mert ez eddig vérszegény.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 20:16:34

@Sold: nem, az a Blikk meg a Napi mittudomén, ami az eladható sztorikra mennek:)

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.06.11. 22:58:46

Sold, úgy tűnik, innen épp neked hiányzik a legjobban egy ilyen "cache". Úgyértem, rádférne már egy alapos szopás...

Gyáli úr 2009.06.12. 08:46:56

szodomma és gonorrea!!

mbazs 2009.06.12. 11:51:25

A csajt végülis megértem, mert az, ami. Csak egy újabb megerősítése annak az egyre általánosabb média- és közfelfogásnak, hogy a legtöbb nő csak amolyan szexuális cél- és tárolóobjektum - divatosan angolul "cumdumpster". Kár, hogy ő is csak így definiálja önmagát.

De a srácot nem igazán értem. Ha már vadidegenekkel akar, akkor ennél már az is jobb, hogy beugrik bármelyik meleg szaunába, ott pedig lehet válogatni is. Mire jó vadidegenekkel látatlanban, ezt képtelen vagyok felfogni...

Celtic 2009.06.12. 14:08:28

"István meg megkért, hogy találjunk ki valamit, amivel megmutatjuk, hogy tényleg ottvoltunk, mi voltunk meg minden, de ezen még gondolkozom. Hisz első az anonimitás..."

Ez roppant egyszeru. Lefenykepezed magad, nyaktol lefele (vagy ki lehet egy csomo proggival szedni a fejet a fenykeprol)

netan, ha jellegzetes helyen vagy, egy fenykep es bemutatni, ha mas is van ott, akkor, az biztos latta
es abbol a szogbol. Mittomen, ezerfele megoldas lehetne. (pl. gyakori turista-helyen lefenykepezni egy ottallo kulfoldi turistabusztt, rendszamtablaval, par ora mulva aligha lesz ott, de aki akkor ott van, az meg tudja erositeni)

Igaz, en nem vagyok egyetemista, futyik helyett csak gondolatokat forgatok a fejemben.

Megmondóleoltó (iloveu123) · http://huszoneves.blog.hu/ 2009.06.12. 17:40:25

Ha az időpontot is bizonyítani akarod akkor célszerű valamilyen köz-óra előtt csinálni a képet, vagy valamilyen aznapi újságot szorongatni. Esetleg egy GPS kijelzőjét is odafényképezni.

Moshi 2009.06.12. 22:08:00

Előző hozzászólás hova tűnt...?

De ezek után már tényleg számoljon be Istvánka is, hogy kit szopott ma.

Fura, hogy Dia a "találka" után egyből írt sms-t és máris ki lett téve hírként, de itt már eltelt fél nap és semmi.

Maxen · http://maxen.freeblog.hu 2009.06.13. 00:14:13

áhh, ez mekkora! :D
ilyet én is :D:D:D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.13. 06:29:05

@Moshi: nyílván mert senki nem jött, de ebből most milyen hírt csináljak? Toljak le mindenkit, és szögeskorbács?:D (Akkor meg jönnének, hogy de, én ottvoltam, csak nagy a madaras teszkó és nem láttalak...:)

Maxen · http://maxen.freeblog.hu 2009.06.13. 16:47:03

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : és a sikertelen szopás nem ér meg egy posztot? :P

amúgy mi visz rá egy srácot arra, hogy idegent szopjon?

2009.06.15. 14:47:25

Olyan szögből fényképezzétek a szopás hogy egy arc se látszik és valahova legyen odairva a honlapcím...így elhisszük :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.06.15. 23:14:10

Teljesen hihető ez az egész. Abszolút életszerű meg minden.

2009.06.16. 10:31:28

@tiboru: Én se hiszem el:D
Ezért kértem képet amit soha nem kapunk meg :D
süti beállítások módosítása