vol. 1.

 2009.06.10. 20:47

Üdv,

 akkor először is kis útmutató immáron tőlem, a sráctól: adunk koordinátákat, időpontokat, és aki először odaér, annak jó lesz, mert a mennybe juttatjuk.

 De hogy jutsz oda? Nos, az adott koordinátákra vagy rákeresel a Google Earth-ben, vagy beütöt a GPS-edbe és az mutatja az utat. Mivel egyik sem lesz hajszálpontos, persze egyéb támpontokat is kapsz majd.

 Vagyis nem majd. Most.

 Itt olvashatod melyikünk mikor és hol vár - szó szerint:D - tátott szájjal:) Használjátok ki! Gondolom előző bejegyzésben olvastátok, ha nem, elismétlem: Dia és én is biszexek vagyunk, így aki megkeres minket, azt kényeztetni is fogjuk a nemétől függetlenül!

 

DIA

június 11.-én 13:00-kor a szobrok előtt vár itt

SZÉLESSÉG:  47°30'54.41"É

HOSSZ:  19° 4'41.14"K

egy csodaszép citromsárga együttesben: rövid, mini szoknya, és szexi kislányos felső. Tudni kell róla, hogy jobban szop, mint egy profi, ki ne hagyd! Fekete hajú, és elég türelmetlen, szerintem max. 20-30 percig vár a vadászra...

június 14.-én két időpontot is adott, reggel 8.30-kor és este 19.45-kor is várja a szájbavalóját a

SZÉLESSÉG:  47°28'34.13"É

HOSSZ:  19° 3'37.74"K

koordinátán, a parkban egy népszerű budai szórakozóhely mellett. A park nem túl nagy, de azért szerinte kell 1-2 perc séta a háborús hősöknek emelt szoborig, ahol is fodros, világoslila egyberuhába vár. Mivel utána melózni megy, siess, félelmébe, hogy fölöslegesen ment ki, rá ne másszon valakire, aki nem is őt keresi:)))

 

 

ISTVÁN

június 12.-én 8:00 - 10:00 közt egy hipermarketben várlak itt:

SZÉLESSÉG:  47°36'29.36"É

HOSSZ:  19° 6'59.67"K

kék Tatonka hátizsákkal, baseball-sapkában és egy kék-fehér csíkos polóban.

 

június 16.-án egy bevásárlóközpontban várlak, a 2. emeleti Media Markt előtt a

SZÉLESSÉG:  47°30'42.77"É

HOSSZ:  19° 3'29.26"K

update! >> koordinátánál kék Tatonka hátizsákkal vagy övtáskával, baseball sapkában, még nem tudom milyen, de világos polóban 15.30-kor.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gps-szopas.blog.hu/api/trackback/id/tr931177551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.10. 21:04:18

Hú, elég durva, de szerintem poén. Én lehet, hogy kipróbálom, bár jó lenne tudni, hogy néztek ki:D

Pár kérdés:
-együtt is lesztek majd (azaz 3as?)
-ha többet szeretnék, mint orális örömök, lehet róla szó?
-biztos megtalállak benneteket ott, akkor?
-fotózni lehet?

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 21:10:37

Szia, hát próbáld, azért vagyunk:D

Hogy nézünk ki? Átlagosak vagyunk, esetleg kicsit szebbek az átlagnál. Ennyi. Megkeresel, megtudod...

A hármas eszünkbe sem jutott, de tök jó,megcsináljuk majd!

Több? Úgy érted AZ? Szimpátia kérdése. István biztos nem fog más fiúba hatolni, én meg csak erős szimpátia esetén engedek magamba fiút. Csajjal én bármit vállalok, gondolom I is... de szerintem minden szimpátia kérdése.

Igen. Tudnod kell a GPS-ről, hogy bizonyos esetekben +-100 méterre is elvihet. De világosan le van írva milyen (feltűnő:) ruhában leszünk és álatlában olyan helyen ahol senki nincs, vagy sokan mozognak, csak mi vagyunk egy helyben...

Fotózni nem lehet, max. mi Téged:) Részünkről fontos az anonimitás, ha Te nem akarsz az maradni, ok, de mi igen!

Maestro 2009.06.10. 21:23:23

momentán barátnőm van, amúgy keresgélnék.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.06.10. 21:31:45

Ez valami médiahekk, vagy majd megy a rejtett kamerás felvétel valami szórakoztató műsorba? :)

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.10. 21:35:08

Alacsony kopaszodó Úszógumis negyvenes, rengőhájas őszes-vörös nagyival...?
nyammmmm :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 21:42:47

Nem, nem médiahekk, és mindketten egyetemisták vagyunk.

Annyi, hogy az egyetemen -naná, hogy olyanon, ahol valami miatt átlagon felül ismerik a GPS-t:D - egy ideje csinálom már házon belül. De az már uncsi. Most itt a net, a világ. Ennyi:P

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.10. 21:57:34

Nálunk meg lehet GPS-t kölcsönözni. :)

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.10. 21:58:57

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, :
"Tudnod kell a GPS-ről, hogy bizonyos esetekben +-100 méterre is elvihet." ???

Miféle készülékkel járkáltok Ti? Pár méteren belül meg kell találni a szereplőt. :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 22:02:10

Mi jóval járunk:) De az átlag ember nem biztos, főleg ha borús az idő, és bevallom, ha Dia olyan helyre megy, ahol még nem mért előtte, ő GE-ről nézi a koordinátákat, amik nem mindig tökéletesek. De jogos, a 100m durva példa:D (Amúgy mi ált. +-15-el számoluk)

Picsasereghajtó 2009.06.10. 22:14:20

Viszonozni is szabad az örömöket? :)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.10. 22:15:48

Jujj, engem izgat a dolog. Csak nem vagyok ám tapasztalt e téren (nema GPS-re gondolok), és én inkább aktív szeretnék lenni. De ha nagyon izgatott vagyok, akkor az álkapcsomnak sajnos nem vagyok ura. Harapásom pittbull erejű, fogaim cápaélesek. Szóval egy kemping biciklivázat is képes lennék kettéharapni. István, így is bevállalod?

mizie 2009.06.10. 22:17:17

Dia, az első koordinátád Csévharasztra mutat :DDD

Picsasereghajtó 2009.06.10. 22:22:23

Egyébként hol zajlik maga az akció? A megadott koordináták közelében valami bokorban, ott helyben a nyílt utcán, vagy valami kényelmesebb helyen? :)

Picsasereghajtó 2009.06.10. 22:23:58

Egyébként baromira izgat a dolog, de valamiért bennem motoszkál az érzés hogy ááá, ez biztos kamu, odamegyek egy GPS-szel a kezemben és majd jót nevet rajtam két tizenéves kiskölyök, hogy jól beszopatta (persze csak képletesen) a perverz köcsögöt :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 22:28:37

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: JAJA:D

@mizie: ezt hol nézed? csak mert nagyon nem oda, így kérlek, keress más oldalt, vagy muti meg, hol nézted, nem-e én ...am el... köszi!

@Sün! balázs: AKKOR KÉPENVERHETNÉD ŐKET, ERŐFÖLÉNY:D DE EZ ITT NEM A POÉN MAGAZIN:D

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2009.06.10. 22:31:07

Dia: nem rontottad el a koordinatakat, bemertelek:D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 22:32:37

@mizie: na, a Google Maps is azt írja ki, amit én akartam, szóval jónak tűnik, amit megadtam:D

FPéter 2009.06.10. 23:33:57

Tisztelt vadászok! Az első sikeres vadász igazán beszámolhatna az élményeiről a kommentek között!

Tisztelt prédák! Mi az akcióterv arra az esetre, ha 100-150 szopásra vágyó vadász teszi tiszteltét percre pontosan a megadott koordinátákon? :-O

FPéter 2009.06.10. 23:35:52

hú ez a szmájli de kétértelmű lett :))))
Pedig eredetileg :-P -t akartam írni. :D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.10. 23:41:17

@FPéter: minden nyertest megkérünk, hogy számoljon be, ez alap;)

Nem lesz ennyi vadász. Mikor már "ismertebbek leszünk", rátérünk a lényegre, a geocaching-feelingre, magyarán elég eldugott helyre kell 2-3 perces intervallumba érkezned. Vagy (házon belül az szokás) 15 perccel előtte tesszük ki a koordinátákat. Szóval ettől nem félek. Mint ahogy az is csak szép álom, hogy egyszerre ennyi ember kívánjon:D

DRuNKeN_MaSTeR 2009.06.11. 07:18:34

Mindeképp érdekes ötlet :) Kiváncsi leszek a fejleményekre.

Higany 2009.06.11. 08:13:47

Hősök tere? Mondjuk az Ismeretlen Katona Sírjának támaszkodva? Hát, aki az ilyet szereti, annak melegen ajánlom...

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 08:58:06

@Higany: A találka és az akciópont nem ugyanaz. Én legalábbis az ÉRTELMES egyetemisták közé sorolom magam...:D

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.06.11. 11:29:24

Játszuk fordítva: én adok meg koordinátát, a csaj meg keressen meg!

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 11:33:51

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: egyszer biztos lesz, aki ezt is kitalálja, igaz, az a csaj vszínű pénzt is kér a házhozmenetelért:D

deacon 2009.06.11. 12:05:20

csak a hitelesség bizonyítása végett: aki a hősök terénél melózik ebédidőben kimászhatna megnézni, hogy van-e ott egy citromsárga nő.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.11. 12:08:01

@deacon: nyilván van egy halom turista, közülük az egyik biztosan sárgában lesz. Nem lennék a helyében, mikor megpróbálja visszaverni az egyik kézben GPS-t, a másikban ****t szorongató játékosok rohamát... :)

deacon 2009.06.11. 12:14:02

@magpet: országimázs bazmeg!!:D

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.06.11. 12:21:35

van még 40 percem...bicajjal pont odaérek, de szakadni fog rólam a víz :):):):):)

Picsasereghajtó 2009.06.11. 13:04:16

@templomegere: Beszámolót azonnal, amint visszaérsz :) Hajrá.

ILLED 2009.06.11. 13:52:16

Kamu kamu kamu kamu. 12:40-13:30 ig egy sárga szoknyás lány se volt a megadott koordinátákon. :( Pedig a Szépművészeti lépcsőjén ülve más megfigyelőkkel is összetalálkozva, csőre töltött fényképezőgéppel vártam. :(

Annál több állóbránerű egyetemista srác mászkált a téren, lapos pillantásokat vetve a szobrok felé. :D

A maximum, amit a dolgból kihozhattam egy kép egy 60 éves sárga-szettes idős hölgy a Szépművészeti aljánál...

deacon 2009.06.11. 14:08:36

@ILLED: köszi, akkor erről ennyit. ez a blog is megért 1 teljes napot.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.11. 14:09:57

@ILLED: Kamu volt? Na ne!!! Micsoda váratlan fordulat! :)
Közben valószínűleg a főblogger a Hősök terén kínai turistacsoportnak álcázva magát röhögött az arra járó kuncsaftokon. Szép kísérlet volt, biztosan hosszú életű lesz a blog. :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 14:30:41

@ILLED: légyszíves ne a szád járjon, mutass képeket. Különben meglepő módon te hazudsz... (főleg h előző bejegyzésem előtt 2 percig nem is láthattad őt a szépművészetiből, utána meg érthető okokból hiába keresed fél2-kor)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 15:38:29

@magpet: ahhoz képest van egy beszámolónk kb. fél-1 órája:)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 15:59:45

@deacon: akkor meg főleg várja meg a reakciókat, mielőtt kamuzgat:D

ILLED 2009.06.11. 16:13:30

Mindannyian tisztában vagyunk vele, h ezek a képek nem bizonyítanak semmit, legfeljebb azt valószínűsítik, h ott voltam. De az a szopás, h pont a Szépművészetit kamuztad be, hogy ott ment el a lány, mikor 3-an is ott ültünk, és úgy vártuk már a sárgaszoknyás lánykát, hogy tuti kiszúrjuk egy bozótharcos álcája alól is.

Ne haragudj, nem akarom én tönkretenni a blogot, mert jó az ötlet, nekem is mindig ilyesmin jár az eszem, látom, a hirdetések is mennek, látogatottság is van, csak vettem a fáradtságot, és a nemzetközi jog tanulása helyett inkább kimentem, és ha már fotóztam is, a legkevesebb, h beszámolok arról, mit láttam.

Amúgy vicces volt, mikor odaléptem két egyetemistakinézetű sráchoz (András és András) és megkérdeztem, h "sárga szoknya jeligére?" Ők is nevettek, aztán együtt lestünk...

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 16:22:44

@ILLED: Szia!

Mivel én nem voltam ott, Dia meg nem ért még haza, nem tudok belemenni, egy tény: ha elolvasod a beszámolót, világos, hogy az esemény ott történt meg, amit Te nem láthattál be, illetve csak a 4. képen fotóztál oda, és bizony ott mindent a buszok takarnak. De majd megkérdem Diát... és nem mellesleg a vadászt, aki írta a beszámolót, őt is megkérdezheted kicsodamicsoda...

Lacás 2009.06.11. 16:31:03

Nem akarok nagyon beleszólni a dolgokba, de elég szokatlan amit csináltok így tény,h kételkedik az ember. A fénykép mellett annyi érv szól,h akár a "sikeres vadász" úriember is lehet a heverotok, sőt, akár tök egyedül is lehet vezetni egy ilyen blogot, tehát egy kép megerősítene titeket, illetve a hitelességeteket. Ugyanakkor az a kép sem győzné meg az embereket mivel nem ismernének rajta senkit... Szóval ha valaki konkrétan nem vadász le titeket vagy nem lesz szemtanúja egy ilyen esménynek, addig nem fogja elhinni és nem is lehet meggyőzni.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 16:37:56

@Lacás: tudjuk. Ezért mondjuk mindenkinek, keressen meg. Kül is, ha képet teszünk ki:
-magunkról nem akarunk
-rólatok nem lehet, mert azonnal bíróság:D

ILLED 2009.06.11. 17:25:57

Jó... Lehet, h nem a szobrok előtt volt, hanem a Műcsarnok előtt, lehet, h nem citromsárga ruhában, hanem sötétkékben, és lehet, h nem fekete volt a haja, hanem kopasz volt, és nem lány volt, hanem egy erős hatvanas férfi, és különben is végig ment mellette egy busz amely takarta, sőt esernyőkkel védték biztonsági őrök, mint Demszkájt szokták, és különben is a föld alatt volt, meg blablabla...

Azért, mondom, szívesen hozzájárulok egy ilyen fasza urban-legend gyártáshoz, kívánok Neked sok pénzt belőle!

Nincs kizárva, h tényleg ott volt a lány, de nagyon döcögős a történet, sajnálom, h előre nem védted be jobban, szívesen hinnék benne... :(

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 18:06:23

@ILLED: előre azt kell védeni, aki rászorul. Az igazság nem szorul rá.

Pénz ebből sosem volt, és nem is lesz. Hidd el, ha Dia pénzért adná bájait, egy év alatt megteremtené még az unokái pénzét is:D

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.11. 18:10:07

Nyilvan kamu, sok realitaserzek nem kell hozza. Majd jon valaki aki nagyon unatkozik es lestreameli ahogy epp nincs ott senki. Addig meg nyilvan mindig lesz 2-3 ember aki kivancsisagbol odanez, meg egy ket kamu hozzaszolas ami arrol szol, hogy dehogy nem volt ott a csaj.

Amugy meg csak nem is eroltetitek tul magatokat, a tizenhatodikai koordinata pl. a ZP kozepere mutat, a szoveg szernit pedig a WE-re kene neki (bar a franc se tudja, hogy ott az elson vagy a masodikon van a Media Markt).

Aztan az is lehet, hogy ez valami marketing trukk lesz, csak meg azt nem tudjuk, hogy mit probalnak eladni (vagy inkabb bevezetni vele).

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 18:32:55

@atleta.hu: a térképet kiszedtem, oldják meg a vadászok.

ZP közepe? Hát hallod, akkor még nem tudod rendesen kezelni a koordinátákat:DDD

És nem, nem markating. Annak szar lenne szerintem...

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.11. 20:13:04

@atleta.hu: a pipatórium által használt pozíció-formátum (a központozás alapján): DD° MM' SS.s"
És csak remélni tudom, hogy WGS84. Ha lenne egy csepp humorérzéketek, akkor persze nem az lenne. :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 20:18:58

@magpet: ennyire nem vagyunk viccesek - még:))) nem, egyenlőre WGS84, hisz az az a geocentrikus "szabvány", amit mostanában használ mindenki. Főleg ahol UTM-térképek vannak ugyebár:D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 20:20:21

@magpet: tényleg, keményítsünk kicsit, és EOV-ban adjuk meg?:D Szép kör lenne:)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.11. 21:30:09

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : Nem kezeltem sehogy. Ha felreertheto amit irtal az a te hibad, ne engem oktass. Siman beirtam a gmaps keresomezojebe (persze az E es K hivatkozast lecsereltem N-re es E-re). A valasz linket beszurtam kulon hsz-ben, amit mint irtal toroltel. Mert hogy 'oldjak meg a vadaszok'. Persze nagyon megoldani nincs mit (lasd az elozoeket).

De milyen erdekes, ha most ujra bemasolom, akkor mar a West Endre mutat. Hat vagy megjavitottak menet kozben a gmaps-et, vagy te javitottad ki a koordinatakat suttyomban majd irtal egy leszolo megjegyzest. Korrekt csavo vagy, nem mondom.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.11. 21:33:17

@atleta.hu: O, sorry, most latom, hogy a masik emlegetett hely is celpont lesz ("a parkban egy népszerű budai szórakozóhely"), csak rossz celponthoz neztem a koordinatakat.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 21:44:14

@atleta.hu: igen, benézted. De persze előbb támadsz, vádaskodsz, aztán gondolkozol. Gratulálok.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.11. 23:10:13

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : Na acsi kispajtas... Egyreszt ennek semmi koze a gondolkodashoz. Tevedtem, elkevertem, elneztem. Gondolkodni itt nem nagyon volt min. egyik szamhalmaz helyett a masik szamhalmazt copy&paste-eltem. Ezek a szamok ranezesre pont semmit nem jelentenek. Masreszt a tamadast te kezdted. Idezlek: "ZP közepe? Hát hallod, akkor még nem tudod rendesen kezelni a koordinátákat"

Holott te pontosan tudtad, hogy az egyik koordinata ide mutat, ebbol pedig (egeszen keves gondolodassal) ra lehet jonni, hogy nem 'kezelni' nem tudom a koordinatakat, hanem osszekevertem oket.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.12. 09:20:45

@atleta.hu: elnézést a hangneméért - bár valljuk be, a ZP közepe, és a valós megadott pont közt kb. 100 méter van, szóval tényleg nem stimmel vmi...

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.12. 15:52:09

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : igen, legyen EOV! :) Így nem Ti fogtok szopni*, hanem a mindenféle PNA-val próbálkozó "játékosok". :)

*ugye itt most le szabad írni ezt a szót? :)

predikator · http://yoshi.blog.hu 2009.06.13. 00:20:49

@magpet: Mintha EOV-t nem lehetne DD° MM' SS.s" vagy szinte bármire konvrertálni :D

SassyGurl 2009.06.16. 20:00:28

Hát ez nekem olyan hihetetlenül hangzik...
hogy mik vannak!? :D
süti beállítások módosítása