1-0

 2009.06.11. 13:03

Na vadászok, leálhattok, Dia írt SMS-t, hogy egy tippre 30-35 éves srác (még a múzeum előtt mikor átment volna a szobrokhoz, okostelefonnal a kezében) elkapta, hogy "Megvagy Dia":)

 

Több infóm nincs, Dia biztos beszámol majd az esetről és remélem a vadász is ír majd nekünk az e-mail címünkre.

 

Amúgy tegnap kiderült, előreláthatólag július közepén - végén a Balaton partján vadászhattok...

A bejegyzés trackback címe:

https://gps-szopas.blog.hu/api/trackback/id/tr991178649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picsasereghajtó 2009.06.11. 13:09:25

Kár, hogy én most a munkahelyemen "szopok" :) Gratula a megtalálónak, ez elég gyors volt :)

-boxos- 2009.06.11. 14:00:44

és az nem derült még ki, hogy Dia tényleg olyan jól oboázik, mint ahogy írja, vagy fotos(z)op az egész?

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2009.06.11. 14:15:36

Még a koordináták elérése előtt levadászták? Ez súlyos etikátlanság! Tessék szépen elhaladni a megadott pontra, ha ez a szabály, a vadászat onnan indul.
Hogy nézne az ki, hogy megy a júzer elrejteni a geoládát, de amint kiszáll az autójából a Zemplén lábánál, kitépem a kezéből, és én vagyok az első megtaláló? Nohiszen! :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 14:33:05

@magpet: jogos. De ez a nagy intervallum csak az elején van, később kb. negyed órával előbb írjuk majd ki, ha belejöttetek:D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 14:33:58

@-boxos-: szerintem jól. A vadászok meg vagy írnak majd beszámolót, vagy nem. Ellenben ha elkapod őt, megtudhatod!

modellmaker 2009.06.11. 14:37:09

nem Budapestiek erős handicap-pel indulnak :D:D

(: sokhülye :) 2009.06.11. 14:51:29

Köszöntök Mindenkit,

hát én lennék az első vadász:)

Először is annyit, hogy bár 3 napja nem borotválkoztam, csak 28 vagyok, szóval minimum megsértődtem a korom tippelését illetően:)

Na, annyi a helyzet, hogy 2 percre lakok a Hősök terétől, konkrétan azért mentem ki, mert biztos voltam benne, hogy kamu. Ha szerencsém van, még le is fülelem, ki ez a Humor Harold. Tévedtem. Valóság.

A Műcsarnok lépcsőitől nem messze állok, mikor egyszercsak -szerintem még pár perccel egy óra előtt- oldalról megjelenik Dia. Igazából egy kicsit más elképzelésem van az élénksárgáról, de rögtön felismerni vélte, lévén az egyetlen fekete hajú volt a környéken.

Persze még mindig azt hittem, kamu, így poénból odaszóltam neki, várván, hogy lefagy és elrohan. De nem. Mosolyogva odajött, gratulált, majd egy kis zavart csend után elhívtam kávézni. Gondolom ezen ő is meglepődött, de eljött. Útközben és közben dumáltunk, mert alapvetően az érdekelt, miért teszi. Persze nem mindent mondott el, sokat tovább sem adhatok:) de azt hamar levágtam, hogy bár nem engedi megismerni magát, de nemcsak szép, okos is (amúgy egyszerre kislányos és nőies is az arca, nekem ez alapból a gyengém).

Ennyi. Ja, és megtudtam, melyik karon volt eddig ez házisport, van is ott egy haverom, megkérdezem majd, vadászott-e már:)

Mielőtt megkérdezitek, hogyan szop, szólok, erre nem válaszolok. Megtörtént vagy sem, milyen volt, vagy nem volt, ez nekem magánügy. Gondolom ő úgyis beszámol. Viszont elhívtam egy későbbi időpontban moziba, meglássuk eljön-e... félek, nem, és akkor megint le kell vadásznom:)

G

False 2009.06.11. 15:20:39

tehát most még meg lehet találni a lányt,de mikor majd 15 percel elötte irjátok,akkor persze esélytelen lesz,hacsak nem helicopterrel közlekedik az ember,vagy nem épp a park szélén lakik......

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 15:37:03

@False: igaz, igaz, ez sem megoldás... de az sem, hogy azt írjuk, itt és itt leszünk, de csak előtte írjuk ki, mikor...

Ha pedig ennyire könnyű lesz mindenki dolga, mint ma, akkor pár hónap és tömegek állnak majd ott - az sem poén... szóval kell vmi szigorítás:D

False 2009.06.11. 15:45:47

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : persze,kell valami nehezités úgymondmebben egyetértünk.de a tömegektől nem kell félni sztem,mert végül is nem a startlapon meg az indexen hirdetitek magatokat,vagy ha mégis sokan lesznek,akkor lehet jelképes 500 hufot beszedni a népektől,és még anyagilag is megéri a szórakózásotok :D

modellmaker 2009.06.11. 15:45:55

nyithattok egy twitter csatornát, és akkor már rögtön kevesebb ember látja. :D

modellmaker 2009.06.11. 15:46:44

@False: aztán majd rájuk száll az APEH :D

mbazs 2009.06.11. 15:54:49

Kíváncsi vagyok, ki lesz az első, aki HPV-t kap tőlük - mivel az mindenhogyan terjed.
Aztán szépen fognak mutatni a
farkán a guszta karfiolszerű genyák:)

Amúgy remélem minél több Schmuck Andor-szerű fiúkát fognak ki majd, bár akinek mindegy, hogy kivel, az azt is simán leszopja.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 16:01:34

@mbazs: sokkal jobban vigyázunk, mint hinnéd. Nem hülyék vagyunk, hanem extrémek. A kettő nem ugyanaz.

Mellesleg kíváncsi vagyok, egy olyan "sportos ember" mikro kapja kézbe a GPS-t és jön el pl. a budai hegyekbe túrázni:D

ILLED 2009.06.11. 16:02:22

Itt ültem 12:40-13:30 ig és ne jött semmilyen feketehajú, fiatal sárgaszoknyás lány. Ha meg az a vöröshajú néni volt az, akkor nem hiszem, h népszerű lesz ez a sport... :)
picasaweb.google.com/hirdetes60/HosokTere12401330Ig#

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 16:02:30

@False: nem azért csináljuk. Akkor mi kérnénk koordinátákat, odamennénk, azt tennétek velünk, amit akartok, mi meg adjuk a számlát. De ez nem az a csapat:D

(: sokhülye :) 2009.06.11. 16:31:08

@ILLED: semmi bajom azzal, ha megkérdőjelezel másokat, de engem ne! Ottvolt, pont, a többit előbb leírtam.

Mellesleg mint megejtettem, én másképp gondoltam a sárgát - ez kb. azt takarja, hogy narancssárga volt. De ez nem alap, ettől fel kell ismerni.

viszont

a képeid közt van egy, mikor a csarnok előtt áll 3 vagy 4 busz - nos abból neked balról az első egy nagybusz volt, ami pont akkor hajtott el, mikor Dia elindult velem a jugoszláv vagy az isten tudja már milyen nagykövetség most:) felé. Elvben tehát adva volt a lehetőség:D

Nyugi, én is azt hittem kamu, de javaslom, tedd meg, amit én és kapd el, rájössz, hogy nem az...

(: sokhülye :) 2009.06.11. 16:34:24

@ILLED: persze befagyott a szar gép, mikor az imént írtam Neked... na megint:D

Nos, mint mondtam, én sem hittem benne, javaslom tedd emg, amit én: kapd el és kész:)

A képeidet néztem, és az egyiken ha jól emlékszem a csarnok előtt állt 3-4 busz... na ott a legelső balról egy nagy fehér volt, ami pont akkor ment el, mikor Diával elindultunk teázni (a juguszláv vagy most milyen nagykövetség fele mentünk) tehát min. 15 mp-ig adva volt az esélyed:P

Mellesleg mikor azt írtam, más elképzelésem van az élénksárgáról, úgy értettem, hogy szerintem inkább narancs volt. De ő tudja.

mbazs 2009.06.11. 17:07:15

Remélem az én fiam/lányom -már ha lesz- nem fogja lecummantani a fél várost :(

Most MŰCSARNOK vagy SZÉPMŰVÉSZETI?

Melyik majom hol volt??? Már kezdtek összezavarni!

ILLED 2009.06.11. 17:37:33

@mbazs: Jó, ők elvileg a Műcsarnok előtt voltak, én meg a Szépművészeti előtt, tehát fennáll a lehetősége annak, h tényleg ott volt a lány.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.11. 18:04:43

@Megmondóleoltó (iloveu123): mi is azért csináljuk, hidd el, ha megkomolyodunk, nem leszünk ilyenek:D

andygibb 2009.06.11. 22:24:01

innen csókoltatom azt ,aki vette a fáradságot, és odasietett egy fényképezőgéppel ,hogy dokumentálja az eseményeket.
süti beállítások módosítása