update

 2009.06.14. 09:53

Na, akkor először is bocsi, technikai okok miatt (aka elaludtam a tegnapi buli után és kocsival kellett jönnöm) reggel nem voltam a koordinátán.

 

Ellenben este leszek, kb. 19.45 körül DE tanulva a Hősök terei paparazzó fotósokból NEM mondom meg előre, hogy milyen ruhában leszek. Gyertek szépen oda hozzám, úgysem sokan szoktak a parkben lenni, fekete hajúakból meg főleg nem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://gps-szopas.blog.hu/api/trackback/id/tr951183831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakiszex 2009.06.14. 10:45:59

ja persze, a zp előtt kurvára nem szoktak sokan lenni :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.14. 11:26:38

Ki beszél a ZP-ről? Nézd már meg a koordinátákat, az egy Park:D

Meg valljuk be, a tizenéves p..ák (gondolom) nem vasárnap mennek, amikor másnap suli...

falusufni (törölt) 2009.06.14. 12:52:17

Az a park a Zöld Pardon mellett van. Ha mégsem arra gondolsz, akkor javítsd ki a koordinátákat :-) Egyébként a tizenéveseket hétköznap sem zavarja, hogy másnap suli, de szerintem jövő héten már nyári szünet lesz, szóval... Amennyire látni szoktam, ott különben sem a szőke a divatszín, úgyhogy előre is sajnálok minden sötéthajú egyedül koncertre igyekvőt, akit le fognak szólítani, hogy "leszopsz"? :-)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.14. 13:16:48

@falusufni: :)

Igen, mellette van, de nem előtte. Tudom, nyelvtan, de tuti a vadászok fele ott fog állni a bejárat előtt, aztán megsértődik...

Mellesleg nem úgy kéne leszólítani engem sem, hogy hé, leszopsz?:D

kakiszex 2009.06.14. 13:22:40

igen, erről a parkról beszélek én is. teli van fiatal suhancokkal akik ott vedelik a kannásbort mielőtt bemennek a zpbe ahol gecidrága a pia.

Sippii 2009.06.14. 16:48:38

@falusufni:

Ordítsd el magad, hogy Diaaaaaaaaa! És aki odafordul, ő a te embered!

BTW: BME és ELTE-sek előnyben :P

amikor.amikor 2009.06.14. 18:02:43

ha sokan lesznek már ott majd választasz? vagy vverekedés lesz? vagy mindenkit? megalázó a többi himmel együtt várni aztán lekoptatva lenni.

Harrington - Zene, Lányok, Szex · http://harrington.blog.hu/ 2009.06.14. 19:07:44

Nem semmi ez a blog. Egyik pillanatban azt hiszem, hogy kamu az egész a másikban pedig bosszankodok azért mert ilyesféle örömökben még nem nagyon volt részem. :)

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.14. 19:36:01

@Harrington: nem kamu, és remélem Diát ma is levadásszák:D

Ellenben most szólok, hogy előreláthatólag aug. 18-tól min. 6-8 hétig nem lesz (utána meg főleg nem tudom) szóval akit izgat, siessen!:)

falusufni (törölt) 2009.06.14. 19:42:26

@Sippii: Annyira nem izgat egy kóbor szopás, hogy átbumlizzak a város másik végébe :-)

Danibacsi 2009.06.14. 21:01:31

gyerekek, úgy nem működik, hogy én adom meg a koordinátáimat? ígérem nem mozdulok itthonról!!! :D

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.14. 23:38:01

@Danibacsi: nem.

Ellenben a jelenlegi formája sem lesz tartós, ha így folytatjátok:D

Ma este kb. 4-5 vadász is sorozatban szólított le minden nőt a helyen, nem is túl kedvesen. Ez nem így megy. Tudnod kell, kit keresel, odamész hozzá (nem átordibálsz) és finoman jelzed mi van. Ha ő az, levágja. Mert ez így csak kanos baszkódás volt...

Káposztakukac 2009.06.15. 00:03:50

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : nem tudom, hogy mit vársz. bár ugyan alapvetően azt hiszem, hogy ez az egész csak egy vicc(annak viszont jó:D), azért egyértelmű, hogy a sok perverz idióta kapott rá erre az egészre annak reményében, hogy kapnak egy csajt...amit amúgy valszeg már évek óta nem. ha komolyan gondoljátok ezt(amit ugye nem hiszek, de mindegy:D), akkor ne napokkal, hanem max. 1-2 órával előtte mondjátok be a helyszínt, ami ugyanakkor ne olyan helyen legyen, ahova a sok hülye 5 perc gyaloglással ki tud menni. hősök tere, zp mind ilyen helyek...
na további jó hülyítést, a sok kanos perverznek meg üzenem, hogy ne adjátok fel, talán ti is kaptok egyszer egy nőt...:D

zolio 2009.06.15. 01:13:24

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : ebből ítélve most nem lett 2-0 a vadászoknak. Egyébként erősen kételkedem az egésszel kapcsolatban, inkább a kamu felé hajlok. Már csak azért is, mert nekem vannak elvárásaim ilyen téren és gondolom, hogy egy biszex lánynak és fiúnak is vannak. Mondjuk ha nem a fővárosról lenne szó, akkor még lehet én is kapható lennék egy kis kényeztetésre:D Ha szabad kérdezni, az első sikeres akció hol történt? A vadásznál, Diánál, esetleg valami extrém nyilvános helyen?

falusufni (törölt) 2009.06.15. 08:56:59

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : Én megmondtam :-(

A geocachingnél nem úgy van, hogy eldugott helyre ássák a ládát, ahova normális körülmények között nem megy ember? Lehet, hogy nektek is egy erdőmélyi helyet kellene megadni, akkor kellene GPS is a megtaláláshoz, továbbá a helyszínen lehetne rendezni a szopást is :-)

/tno+DA= 2009.06.15. 11:45:39

Na mi történt?
Ennyi?
Lelkesedés véget ért?
Nem nagyon frissül a lap.
Volt egy sikres "vadász"... ami alapján nagyon olyan szagú a dolog nekem hogy azt egy beavatott vagy maga a párops fiú tagja alternatív reggel írta be. Majd megy a sok hülye két srác (aki sem nem dia sem nem istván, sem nem biszex és sem nem szopnak le akárkit) kint figyel és röhög, hogy miféle alakok jönnek el a potya szopásra.
Lehet megjátszom én is ezt, csak nem pesten, itt nálunk kisvárosban nagyobb móka lenne, figyelni milyen szerencsétlenségek jönnek el. :D

Az ötlet jó, mégha szivítás is az egész. Remélem dokumentáljátok képpel is és egyszer majd publikálsára kerül. :)

/tno+DA= 2009.06.15. 11:48:01

@/tno+DA=:
Hú bazzeg, vannak ám gépelési hibák... és tagolni sem tagoltam.
Tanulság... másnaposan ne "fórumolj"!
:D

mbazs 2009.06.15. 12:13:26

Nem is kérdezte meg még senki, hogy az anyagot az arcotokra is lehet-e küldeni. Vagy esetleg lenye... de ezt már meg se merem kérdezni :)

Moshi 2009.06.15. 17:07:27

4-5 ember leszólítgatott mindenkit aki arra sétált, DE az emlékműnél/parkban egyedül álló fekete hajú Diát nem találta meg egyik se... Ez így tényleg hihető :)


Amúgy annyi lenne az egész, hogy valaki holnap elmegy a MM elé és lefényképezi Istvánt, hogy ott van-e...

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.15. 18:31:02

@Moshi: nem. aki nem hiszi, jöjjön el. Aki meg lefotóz, és még publikálja is, beperelem személyiségi jogok miatt - remélem megérted (mert azért, hogy is mondjam, annyira még nem megértő ez az ország, hogy ha valaki bi, akkor bi, istenem, kit érdekel:D)

Káposztakukac 2009.06.15. 19:04:50

ez a fényképezkedés tényleg bunkó lenne. akit érdekel a dolog, menjen el, és nézze meg, hogy ott van-e a srác, aztán annyi.
inkább az érdekelne, hogy a tegnapi "talira" mi volt a kifogás, vagy végül meg lett tartva?:D

Maxen · http://maxen.freeblog.hu 2009.06.15. 19:27:02

szerintem egész eredeti ötlet a gps-szopás, de kicsit undi is, mert azért gondolom le kell szopni a bűnronda embereket is (én nem szopnám le azt, aki nem tetszik, aki tetszik, azt se nagyon...)

de vicces az ötlet. Kár, hogy két alkalom után kinyiffant a honlap, nem látom, hogy a cél felé tartanátok :D :P

Moshi 2009.06.15. 20:28:07

beperelni mert lefényképez MM előtt? ne viccelj már :)

arra mondtam, hogy addig úgyse fog nektek hinni senki ameddig nem lesz több (egybehangzó vagy hitelesebb) beszámoló, esetleg azok közül megvalóstítva amit már javasoltak.

de az tény, hogy ezzel is lehet látogatottságot csinálni, mert mind a hitetlenkedő, mind a szopókoordinátorok megnézik milyen fejlemények vannak :)

szpts · http://szopas.blog.hu 2009.06.15. 21:12:23

Ez mekkora poén, gyerekek :)

zolio 2009.06.15. 23:39:23

Úgy néz ki, h beoffolt a dolog. Semmi hír a tegnapi akcióról. Na ne már! Valaki felvetette, hogy lehetne olyan képet készíteni a fellációról, hogy a képen nem látszódik a résztvevők arca. Akár ki is lehet takarni valami kockásítással vagy ilyesmi, mint a rendőrségi felvételeken. A honlap címét pedig ráírni valamely fedetlen bőrterületre filccel. Persze még így is meglehet házon belül oldani a dolgot baráttal/barátnővel, de akkor már mégiscsak fel van mutatva valami.

Káposztakukac 2009.06.15. 23:54:19

@zolio: lol-lol-lol-lol:D:D:D:D
ébredj már fel. poén volt az egész:) pár szerencsétlent rávettek arra, hogy parkban garázdálkodjanak:D szerintem ez az egész egy pszichológia esettanulmány volt:P

zolio 2009.06.16. 09:35:18

ha valaki feltűnt már a vadász nickneve is elég beszédes "sokhülye" :D

2009.06.16. 10:41:06

@zolio: Ötletes lenne ha erre az alkalomra csinálták volna.
De sokhülye 11 hónapja regisztrált.Lehet télleg igaz!
Vagy csak egy ismerőst kértek meg hogy írjon de nemtudom...

mbazs 2009.06.16. 10:59:01

Na mi volt a reggeli Istvánka-randival? Majdnem odaértem, érdekelt volna, hogy tényleg ott van-e, de akkor már elmúlt 10.

Bár az a szar benne, hogy ha valami paraszt ott fényképezget, akkor mi van...

mbazs 2009.06.16. 11:00:32

nabazdmeg, jobb is h nem értem oda, látom már változott az időpont.

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.16. 11:29:55

@zolio: majd kitalálunk valamit. De nem az a cél, hogy felmutassunk valamit, hanem hogy odagyere és megbizonyosodj róla...

GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, 2009.06.16. 11:30:39

@Joey95: bezony, igaz. Illetve mindjárt jönnek a kommentek, hogy 11 hónapja készülünk erre... pfff..:D

zolio 2009.06.16. 14:34:58

@GPS-szopás - ne ládát keress,engem,ha megtalálsz, : sajnos én nemtok menni, mivel vidéki vagyok, de ha lesz valami fővároson kívüli megmozdulás, vagy esetleg nekem lesz valami dolgom bp-n, akkor még akármi is lehet:D A koordinátáimat viszont megadnám Diának, sőt még paramétereimet is:D
süti beállítások módosítása